Milyen elérhetőségen tudom elérni az üzletet?
Telefonon, nyitva tartási időben a +36 30 788 9979- es telefonszámon, vagy írásban a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát., ill. a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen tudsz keresni bennünket.
Milyen fizetési módokkal fizethetek?
Online áruházunkban és üzletünkben széleskörű fizetési lehetőségeket biztosítunk számodra. Webáruházunkban leadott megrendelések esetén fizethetsz a vásárlás pillanatában vagy az átvételi ponton személyesen.
Online leadott és kifizetett rendelések esetén használható fizetési módok (az átvétel módjától függően): banki átutalás, bankkártyás fizetés
Üzletben, személyesen történő fizetés esetén: készpénz, bankkártyás fizetés, utalványok, egészségpénztári kártya
Futárnál történő fizetés esetén: készpénz (utánvét)
Hogyan tudok rendelni a web-shopról?
Amikor kiválasztasz egy termékcsoportot, akkor a honlap automatikusan új ablakban megnyitja a Viszlay Sport honlapját, ahol le tudod adni a rendelésed. A lap alján a „kosárba” menü pontra rákattintasz és a hiányzó adatokat kitöltöd, majd egy összegző oldalon leellenőrzöd és kész is. A vásárlást érdemes a Viszlay Sport honlapján folytatni, ha további termékeket szeretnél.
E-mailben vagy telefonon leadhatom a rendelésem?
Sajnos egyikre sincs mód. Kérjük, használd webshopunkat. Nagyon egyszerű, felhasználó-barát menüje van és így biztosan megkapjuk rendelésed. Ez a legbiztosabb, leggyorsabb módja a rendelésnek.
Szállítási díjat kell fizetnem?
Összeghatártól függetlenül belföldi kézbesítésű csomagok díjszabása alapesetben 0-30kg-ig 1490 Ft, 30kg felett illetve nagyméretű csomagnál egyéni díjszabás szerint.
Már élő megrendelésemben módosítani szeretném a fizetési módot, hogyan és meddig tehetem meg?
Amennyiben nem előre fizetési módot választottál, vedd fel velünk a kapcsolatot a +36 30 788 9979-es számon. Előre fizetés esetén nincs lehetőség a módosításra.
Mire kell figyelnem egy csomag átvételekor?
A legfontosabb, hogy csomagodat, még átvételkor ellenőrizd, ugyanis annak tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiányt vagy sérülést az átadó és az átvevő, közösen rögzíti a helyszínen, egy jegyzőkönyvben!
Sérülten kaptam meg a csomagot, milyen lehetőségeim vannak?
A csomag tartalmára vonatkozó reklamációdat kizárólag abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a hiány vagy a sérülés ténye a fuvarlevélen - a futár vagy boltos jelenlétében - kerül rögzítésre. Amennyiben ez megtörtént és a csomagot mégis átvetted, úgy - rendelésed azonosítójával és a sérült/hiányos termék cikkszámával együtt - kérjük, hogy keress minket a 061/369 91 64-es telefonszámon vagy a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen.
A gyorsabb ügyintézés érdekében azt javasoljuk, hogy a jegyzőkönyvben rögzített, sérült megrendelést ne vedd át, így megkeresésedre kollégáink - a jegyzőkönyv alapján - mielőbb cserélni tudják a sérült csomagot!
Hiányzik a megrendelésemből egy tétel, mi a teendőm?
Nagyon fontos, hogy a rendelésed átvételekor minden esetben ellenőrizd annak tartalmát, és ha nem a teljes csomagod érkezett, akkor jelezd átvételkor a futárnál vagy boltosnál! Ezt követően keresd meg ügyfélszolgálatunkat a +36 1 369 99 164-es telefonszámon vagy a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen. A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérünk, hogy küldd el számunkra a rendelésed azonosítóját, illetve, a hiányzó tétel cikkszámát!
Meggondoltam magam, mégsem szeretném a rendelt terméket. Mi a teendőm?
Online vásárlás esetén 14 napig van lehetőséged a cserére vagy a vásárlástól való elállásra. Ilyen esetben vedd fel a kapcsolatot velünk a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. n.
Egészségpénztári kártyámat hogyan használhatom?
A honlapon található egészségpénztárak kártyáit fogadjuk el. Bővebb információért kérjük, hívd a 061/ 369 91 64-es telefonszámot.